Popularni postovi

ponedjeljak, 26. svibnja 2014.

New in

New in

Prije svega, dobro došli na moj blog! :)
Danas ću Vam pokazati što sam kupila u shopping-u prije par dana. Ima par kozmetičkih proizvoda, a nešto odjeće.
Krenimo po redu

Aussie 3 minute miracle

Puno sam čitala o ovoj maski za kosu i konačno sam si ju odlučila kupiti, miris je odličan pa se nadam da će mi se i ostatak svidjeti pošto ju još nisam stigla isprobati.


Loreal  Shine Caresse 102 Romy

 Novitet od Loreala, trebalo mi je pod hitno jedno lagano sajilo za usne, a ovo mi se svidjelo što zbog elegantne ambalaže što zbog boje. Sve u svemu odličan za sad.


A sad odjeća


U H&M sam kupila ovu predivnu DMC majicu bez rukava baš za ove vruće ljetne dane koji stižu i jednu laganu haljinicu u pastelnoj boji.

Adidas tajice dobila sam ih na poklon, al sama sam si ih odabrala i prezadovoljna sam.
U C&A sam ulovila ove predivne kratke hlačice.
Terranova majica, koja je lagana, a i volim cvijetne uzorke. Pa ju nisam mogla odbiti, a cijena od 39 kn me još više privukla.

Ima još par sitnica koje sam zaboravila poslikati.
Što kažete na moj shopping? Jel vam se sviđa? Što ste vi kupili?

Nema komentara:

Objavi komentar